Δράσεις ΖΕΠ

Δράσεις ΖΕΠ 2012-2013



ΤΑΞΗ: Α

Αίσωπος... κάτι θέλει να μας πει!!!

Συνοπτική Περιγραφή:
Το θέμα μας στηρίζεται πάνω στην πιο αγαπημένη ενασχόληση του παιδιού: Στο άκουσμα του παραμυθιού! Καθ’ όλη τη διάρκεια της δράσης θα πραγματοποιηθεί ανάγνωση όλων των μύθων του Αισώπου μέσα στην τάξη, οι μαθητές θα καλούνται να αλλάζουν το τέλος των παραμυθιών, θα μπαίνουν στη θέση του βασικού ήρωα και θα φτιάχνουν παραμυθοσαλάτες. Τέλος, θα δραματοποιήσουμε και θα φτιάξουμε το δικό μας παραμύθι με εικονογράφους και συγγραφείς τα ίδια τα παιδιά.


ΤΑΞΗ: Β 

Η Παράδοση είναι παιχνίδι


Συνοπτική Περιγραφή:
Αναζητούμε στοιχεία από την παράδοση που έχουν παιγνιώδη μορφή και παιχνίδια που είναι παραδοσιακά. Θα ασχοληθούμε με: παροιμίες, γλωσσοδέτες, αινίγματα, αστείες ιστορίες, παραδοσιακά παιχνίδια, ήθη και έθιμα που αφορούν στα παιδιά.


ΤΑΞΗ: Γ


Μια θάλασσα πλατιά…


Συνοπτική Περιγραφή:
Οι μαθητές έρχονται σε επαφή με το μεγαλείο των ελληνικών θαλασσών και αποκτούν  οικολογική συνείδηση για γαλάζια νερά και διατήρηση  των έμβιων όντων τους. 


ΤΑΞΗ: Δ


Χοροί και τραγούδια με ιστορία


Συνοπτική Περιγραφή:
Στο πλαίσιο της Πράξης «Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας-Άξονας Προτεραιότητας 2» του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», η Δ τάξη του 15ου δημοτικού σχολείου αποφάσισε να ασχοληθεί με τους ελληνικούς παραδοσιακούς χορούς και την εμπλοκή τους με το θέατρο, τη μουσική, τα εικαστικά, την ιστορία και τη μυθολογία.


ΤΑΞΗ: Ε


ΠΑΜΕ ΘΕΑΤΡΟ…  Γνωρίζουμε και μαθαίνουμε τα είδη του, δημιουργούμε στη σκηνή.



Συνοπτική Περιγραφή:
Μέσα από το συγκεκριμένο σχέδιο δράσης  οι μαθητές θα γνωρίσουν το θέατρο και την ιστορία του, τα διάφορα είδη θεάτρου, το χώρο του αλλά και κάποιες σημαντικές προσωπικότητες  που συνέβαλαν στην εξέλιξή του όπως θεατρικούς συγγραφείς και ηθοποιούς.


ΤΑΞΗ: ΣΤ

 

ΜΠΛΕ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΟ ΠΗΓΗ ΖΩΗΣ-ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ


Συνοπτική Περιγραφή:
Μορφές ρύπανσης του περιβάλλοντος και αντίκτυπος στη ζωή μας. Οι μαθητές έρχονται σε επαφή με το πριν, το τώρα και το μετά της φύσης. Γνωρίζουν τους κινδύνους που ελλοχεύουν από την καταπάτηση, την εκμετάλλευση και την απερίσκεπτη κατασπατάληση των φυσικών της πόρων. Ποια η δράση των ανθρώπων; Τι μπορεί και πρέπει να αλλάξει; Σκεφτόμαστε και λειτουργούμε εναλλακτικά…………