Δευτέρα 15 Απριλίου 2013

60 Επιλογές - Doodle 4 Google

Ανακοινώθηκαν τα 60 επιλεγμένα doodles - 15 για κάθε μία από τις 4 κατηγορίες.
Σειρά σας να ψηφίσετε το αγαπημένο:

http://www.google.gr/doodle4google/vote.html
 
Συγχαρητήρια για όλες τις συμμετοχές των παιδιών. Σίγουρα η κριτική επιτροπή αναγκάστηκε να απορρίψει κι άλλα εξαιρετικά έργα με αρκετή περίσκεψη ώστε να προκριθούν μόνο τα τελικά 60.

1η-3η δημοτικού:

 Η Ελλάδα μουΤα πλοκάμια του GoogleΗ ανοιξιάτικη Ελλάδα
Η ελληνική φύση
Η ελληνική φύση στο GoogleΗ πατρίδα μουΜύθοι παντοτινοίΗ άνοιξη στην ΕλλάδαΗ άνοιξη στην ΕλλάδαΗ ΣαντορίνηΗ Ελλάδα μου το καλοκαίριΤο Google μέσα στην λίμνηΗ Ελλάδα διαχρονικάNo crisis will change my Greece


4η-6η δημοτικού:
Green Greece Καλώς ήρθατε στην ΕλλάδαΕλλάς υπό κατασκευήΚαλλιστέφανος ΕλαίαΕλληνικό καλοκαίριΗ Ελλάδα μου, ήλιος και ΘάλασσαΤελικός προορισμός: το όνειροGoogle GreeceΕλληνική ΟμορφιάΗ ιστορική και μαγευτική Ελλάδα στον κόσμο του διαδικτύουΕλληνική Ιστορία & Μύθος μέσα στο GoogleΗ Ελλάδα μουΑρχαία ΕλλάδαΤο μεγαλείο της ΕλλάδαςΗ Ελλάδα μου


Γυμνάσιο:

 Η Ελλάδα ΄στο συρτάρι μου'Ελληνικές καρέκλες ταξιδεύουνΆρωμα ΕλλάδαςΗ Ελλάδα μέσα στους αιώνεςΗλιοβασίλεμα αλλά ΕλληνικάGoogle π.ΧΕλληνική Ιστορία και κουλτούραΕλληνική ΑτμόσφαιραΓεύση ΕλλάδαςΗ πολιτιστική μας κληρονομιάΗ Ελλάδα μουΤι σημαίνει ΕλλάδαΗ Ελλάδα μου είναι ένα ταξίδιΗ Ελλάδα μέσα από τα μάτια μου


Λύκειο:
ΑλήθειαΗ Ελλάδα μουΕλληνική ΙστορίαΕΛΛΑΣΛατρεμένη μου πατρίδαΑποχρώσεις ΕλλάδαςΛιομάζωμαΠαράδεισος η ΕλλάδαΗ Ελλάδα μουΣύμβοκα και μύθοι λαώνΕλλάδα, η μητέρα κάθε πολιτισμούΑρμενίζοντας σε δύσκολους καιρούςΗ Google στο χέρι ενός νικητήΕλλάδα, μια μικρή απόλαυσηΕλλάδα: Τόπος Δημιουργίκος της πολυμορφίας και των αντιθέσεων